کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطعنامه‌های بین المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح مکرون: آماده ام کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما در زمان مناسب وکیل امیرحسین مقصودلو: تتلو فعلا آزاد نمی شود | به برخی از احکام صادره اعتراض کرده است صدر اعظم آلمان: بمباران اردوگاه پناهجویان در غزه غم انگیز است عزت الرشق: جهانیان فریب صهیونیست‌ها را نمی‌خورند | نتانیاهو تشنه خون است اعلام آمادگی مکزیک برای پیوستن به آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی آمریکا: به فشار برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه می‌دهیم وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) رسانه های رژیم صهیونیستی : اسرائیل در فهرست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد یک روز سیاه دیگر برای نظامیان صهیونیست در غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) حملات متعدد مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: مصیبت از دست دادن آیت الله رییسی برای ما سخت بود نگرانی شدید دموکرات‌ها نسبت به چشم‌انداز پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد
سرخط خبرها

غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!

  • کد خبر: ۲۱۴۱۱۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ۱
غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه افرادی باید به مجلس بروند که بتوانند مسائل مختلف ایجاد شده را شفاف‌سازی کنند، گفت: حدود ۲۰ تا ۳۰ مسئله پیچیده و موثر در جامعه وجود دارد که افکار عمومی درگیر آن است و باید نمایندگان مجلس بتوانند آن‌ها را شفاف‌سازی کنند.

غلامرضا بصیری‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز یادآور شد: مسائلی مانند خشکسالی، موضوعات معیشتی مردم، اختلاس‌ها و حقوق نمایندگان مجلس افکار عمومی را درگیر کرده و نمایندگان باید بتوانند این مسائل را شفاف کنند.

وی با طرح این سوال که چرا هیچ‌وقت موضوع حقوق نمایندگان شفاف‌سازی نمی‌شود، افزود: اگر همین موضوع روشن شود، اعتمادسازی میان مردم شکل می‌گیرد، رضایت افزایش می‌یابد و به دنبال آن نیز مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه مجلس باید از افراد متخصص تشکیل شود، ادامه داد: مجلس باید یک کمیسیون حقوقی تخصصی داشته باشد تا این تعداد از لوایح میان مجلس و شورای نگهبان به خاطر مسائل حقوقی در رفت‌وآمد نباشد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس جای استراحت نیست، گفت: مجلس جای نمایندگان باجسارت و قدرتمند است تا مسائل مردم را بیان کرده و پیگیر حل آنان باشند.

بصیری‌پور یادآور شد: در حال حاضر احزابی مانند جبهه ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی هستند که افرادی با این ویژگی‌ها را انتخاب کرده و به مردم معرفی می‌کنند. انتخاب کردن براساس لیست‌های اعلام شده از سوی احزاب، باعث می‌شود بعد از انتخابات نیز مطالبه‌گری از سوی احزاب اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید سه کار اساسی را انجام دهد، گفت: قانون‌گذاری، نظارت و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم از این فعالیت‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مملکت، حاکمیت دلال‌ها در اقتصاد است که باید دست آنان از اقتصاد کشور کوتاه شود. نمایندگان باید با وضع قوانین و نظارت مستمر بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و البته این موضوع نباید فقط در زمان انتخابات فعال و بعد هم خاموش شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
غلومی
خدا وکیلی دیگه خبرگان جای خوابه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->